Sunday, December 14, 2008

CELUPARNYA ANWARBEGHAHING

BN di KT mana ada kuat ..calon yang terlalu bagus pun menang undi POS......BN MEMANG TELAH,SEDANG DAN AKAN KALAH ATAS DARAT KERING KATA ORANG TERENGGANU...

CARA ORANG KUALA TRG BERFIKIR BUKANNYA BERFIKIR MACAM ORANG AMERIKA..ORG KUALA TRG BERFIKIR MACAM ORG KUALA TRG yg negerinya tidak ada jalan keretapi (satu2nya negeri di pantai timur yang tidak termasuk dalam jaringan jalan keretapi tanah melayu sedangkan negeri TRG panjang hampir serupa bentuknya dengan semenanjung Malaysia).
Nampak terang lagi bersuluh TRG telah terlalu lama dianak tirikan.diperbodoh-bodohkan....bayangkan..sebuah negeri pengeluar hasil utama negara(petroleum)..tanpa kemudahan asas jalan keretapi,tanpa stesen NGV,tanpa royalti dan tanpa ada seorang pun menteri yang mengerti .

Arwah Dato' Razali Ismail sememangnya wakil parlimen terbaik BN setakat ini, dan lompang yang terlalu besar telah ditinggalkan oleh arwah ini hanya layak untuk wakil PAS yang sedia berjuang untuk perkara2 seperti keretapi,royalti,NGV dan biasiswa khas anak terengganu.

Aku berharap dan berdoa semoga Allah menggerakkan saudaraku DSAI , yang insyaAllah akan mengubah segalanya tidak lama lagi segala kepincangan ,kejelikan,ketinggalan,kezaliman,kebodohan...yang ditanam Mahathir,diteruskan Abdullah dan pastikan ia tidak diteruskan Najib....Undilah PR..PAS,PKR,DAP,PAKATAN RAKYAT KECUALI IBRAHIM ALI.


Ayuh beramai-ramai kita ke Kuala Terengganu. Bertindak dalam satu jemaah...istiqomah.

Harap IBRAHIM ALI RAJA KATAK tidak dibawa naik kepentas PAS kuala Terengganu kerana Fe'el perangainya amat teruk ,kehodohan mulutnya memang ditunggu media..boleh menikam PAS dan Pakatan Rakyat. RAJA KATAK pejuang nasionalis,licik dan akan mati sebagai munafik jika tidak bertaubat.

Oleh anwarbeghahing

Pendapat Saya :
Inilah antara contoh cara orang-orang parti tertentu menuduh dan melabel orang-orang yang beragama Islam seperti mereka dengan panggilan yang hodoh. Semacam mereka ini diajar untuk bercakap begitu. Betullah kalau mereka hanya menimba ilmu di tempat-tempat ceramah yang jelas tidak ilmiah langsung cuma sekadar menjadi medan umpat keji di antara satu sama lain. Ayuh kita tukar cara berfikir dan cara kita mengundi.

0 comments: